Direktlänk till inlägg 3 januari 2016

Kära pappa har du åkt berg o dalbana någongång?

Av letterstodaddy - 3 januari 2016 01:05

Hej pappa, jag är fullt medveten om att klockan är mer än mycket men jag kan inte låta bli att hålla mitt löfte till dig. Jag lovade att skriva till dig varje dag och jag ska försöka så gott jag kan. Ledsen för så mycket text förut men waow blev mycket du behövde veta på en gång. 

Dagen har varit ungefär som en berg o dalbana för mig. Har du åkt det någongån? Det åker upp ner, upp ner. Så har det känts med mina känslor idag. Jag har tjafsat en del med foster mamman men det är vardagen haha, har snackat gott med foster syrran vilket inte är lika vanligt. Vi har sysslingerna på besök så vi åkte och shoppade på Mall of Scandinavia för allra första gången! Stort? Ja. Jag handlade inte särkild mycket, blev en tröja ett nagellack o doft ljus som jag tänkte tända när jag skriver till dig. 

Pappa hur var det med din tonårs kärleks liv? För mig är förfärligt måste jag erkänna! Jag är så oklar mot mig själv sen resten, vet inte helt vad jag vill. Kanske är jag inte redo? Kanske försöker jag för mycket för att jag saknar en manlig förebild.

Imorgon är det söndag och då ska vi ringa mamma & syster N. Längtar som fan. Det är endast några dagar av lovet och jag har inte fått mycket gjort. Jo ätit massa men det räknas väll inte som något posetivt. 

Okej kan knappt hålla ögona öppna längre,lovar att skriva till dig imorgon. Godnatt pappa, glöm aldrig mig. U will always be my hero, älskar & saknar dig pappa <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av letterstodaddy - 3 januari 2016 23:17

Kära pappa, min dag har varit såååå händelse rik. I min hjärna såklart, egentligen har jag bara kollat på min absoluta favorit serie Gossip girll och trust me jag njöt. Sen ätit godis, två påsar!! Ätit lunch & frukost. Eh sen ja inte så mycket mer. J...

Av letterstodaddy - 1 januari 2016 22:21

Okej, well då börjar jag på denna stora "projekt" som jag har haft i mitt huvud under flera månader. Eller alltså i mitt huvud har det varit att köpa en bok och skriva för had till dig men jag som känner mig själv så bra vet att jag absolut inte skul...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards